Home Forums De keuring en erna Hulp en tips gevraagd WGA 100 onterecht naar lager percentage

Hulp en tips gevraagd WGA 100 onterecht naar lager percentage

1 Started on: 1224 mei 2019 om 19:50

Hoi allemaal.

Ik ben nieuw hier. Ik zoek mensen die kunnen meelezen met mijn verhaal en die willen meedenken.

In 2017 na 23 jaren bij de overheid 100 procent afgekeurd wegens ptss beroepsziekte. WGA gekregen ondanks vele behandelingen.

Re integratie verplichtingen waren eraf gehaald vanwege dat ik al veel gedaan had ook op eigen kosten.

Vorig jaar verslechtering doorgegeven niet wetende dat er dan een nieuwe keuring zou volgen. Hele stugge verzekerings arts uit hele andere regio.

Ondanks alle info behandelend sector waaruit blijkt dat de diagnose nog steeds zelfde is en klachten aanhouden doorgestuurd naar psychiatrisch expertise. Meegewerkt want vele dreig brieven.

Uit expertise blijkt objectivering helder. Ik ben ziek als rechtstreeks gevolg van mijn ptss.

Kritische FML laten opstellen op verzoek verzekerings arts Echter vele punten van noodzakelijke rubrieken zijn weggelaten.

Gesprek met de VA helpt niets. Hij neemt klakkeloos over wat expertise zegt En vult geen beperkingen aan. Zo ben ik nu ‘beperkt’ ingeschat terwijl ok ‘zeer beperkt Was’ en er een verslechtering is doorgegeven die ook blijkt uit behandelend artsen stukken. In mijn hoofd valt alles niet te rijmen.

 

Verzekerings arts stelt. Nu wel benutbare mogelijkheden. Dat ik in de nabije toekomst intensieve trauma behandeling zal volgen weer 2 hele dagen per week of 1 tot 4 gesprekken per week met aansluitend mogelijk opname laat hij compleet buiten beschouwing . Hij stelt ” je zit voor 2 a 3 maanden op de wachtlijst dus neem ik dat niet mee ”

 

Zijn plan: mij lager afkeuren en verplichten tot inschrijven werkbedrijf uwv en solliciteren. Vermoed ik. Terwijl ik totaal niet belastbaar ben en 3 momenten op de dag mijn slaap door de vele nachtmerries moet inhalen.

 

Mijn dagverhaal en de voorbeelden die ik heb genoemd zijn onvoldoende meegenomen.

Ik krijg nog een telefonisch gesprek met de arbeidsdeskundige die dan wel met 3 functies aankomt.

Er is een urenbelermimg van 20 uren opgenomen. Ik had een 36 uurs dienstverband maar ben eervol ontslagen in 2017 wegens beroepsziekte.

De uren beperking vind ik ook te laag ingeschat.

Arts beweegt echter geen strobreed mee en vertelt me lachend dat ik dan maar lekker ij bezwaar moet gaan.

 

Ik maak me zorgen om mijn inkomsten en ben bang dat ik gedwongen moet solliciteren terwijl ik niet in staat ben.

Zit aan slaap medicatie die rijvaardigheid beïnvloed.

Krijg binnenkort heftige therapie weer en ga dan over de 100 behandelingen heen.

-mogen ze me dwingen te werken en solliciteren?

-mogen ze me dwingen tot opname als dat het enige is wat ik nog niet geprobeerd heb?

-mogen ze me tot het eind van mijn leven dwingen in trauma therapie te gaan?

-heb ik ja 7 ziekte jaren thuis niet allang een eind situatie bereikt ?

 

Bedankt voor alle hulp.

 

Liefs een wanhopige oud diender.

Wat een verhaal en wat een onzekerheden!! Ik zou inderdaad bezwaar maken, missch met juridische ondersteuning!! Sterkte en veel succes!!

  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.