Home Forums De keuring en erna 26 weken tot herstel

26 weken tot herstel

1 Started on: 1212 oktober 2018 om 16:19

Hoi ik ben vanaf 14 augustus 2016 in de ziektewet door het niet meer goed functioneren van mijn beide knieën. Ik ben aan linker knie 4 keer geopereerd om dat het steeds fout ging en 2 oktober 2018 eindelijk aan mijn rechterknie geholpen. Voor UWV ben ik tijdelijk voor 80 tot 100% afgekeurd met kans op herstel. Deze beslissing  is op 14 augustus 2018 aangemeld en geldt tot nov 2020. Er is na die datum een periode van 26 weken voor herstel aangebroken en ik zal in die periode  een herkeuring krijgen. Mijn vraag is moet ik volledig herstelt zijn binnen de 26 weken periode ? Of gaat het om wat de vooruitzichten zijn naar volledig herstel ?

Gr Wiebe

 

Beste Wiebe,

allereerst excuus dat je op dit bericht totaal geen reactie heb gekregen. Op een of andere onduidelijke reden is dit bericht er tussendoor geschoten en zie ik hem nu vandaag ineens als nieuw bericht.

Het is inderdaad zo zoals jij het stel. Het UWV gaat in de periode van herstel jou herkeuren om te zien of er werkelijk vooruitgang is en zicht op herstel. Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

Heel veel sterkte met je herstel,
vriendelijke groet, John

  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.