Home Forums Mijn Verhaal WGA 80-100% herbeoordeling.

WGA 80-100% herbeoordeling.

15 Started on: 1228 augustus 2022 om 20:21

Beste socrates.

Ik heb besloten te wachten tot hun een herbeoordeling doen. En dan met zo goed mogelijke claim onderbouwing aan komen zetten. Het is een feit dat mijn klachten en beperkingen duurzaam zijn.
ADHD bijvoorbeeld is ongenezelijk. Als ik nu een psychiater zou raad plegen zou dat indicatie kunnen zijn voor wijziging in mijn gezondheid. Er is mij verteld dat een herbeoordeling vanuit uwv vaak alleen word gedaan als er indicatie is dat mijn gezondheid is gewijzigd en zullen ze eerst dat resultaat afwachten voor toekenning iva. De wga 80-100% heeft geen verplichte herbeoordeling of termijn daarvan. De 80-100% wga houd in dat dat je volledig arbeidsongeschikt bent met geringe kans op herstel. Alleen dat is een oordeel uit 2015. Ondertussen heb ik geleerd hoe ik niet meer in de problemen kom en hoe ik voorkom dat de situatie verslechterd. Door God zij dank te stoppen met drank drugs en sigaretten. Alleen de ziekte en hetgene waarin ik beperkt ben is niet veranderd. Dus als ik met een helder verhaal kom over hoe mn dag eruit ziet hoe ik mm beperkingen ervaar en ze goed omschrijf,,en laat zien dat ik alles doe om niet te verslechteren en een medisch dossier heb waarin diagnoses en indicaties van psychoses en schizofrenie staan vermeld vermoed ik dat ze me in ieder geval niet zullen terugschalen of goed keuren. Hooguit weer 80-100% of anders iva. Als ze me wel goedkeuren word dat bezwaar/beroep en anders bijstand en ziekmelden en arbeidsongeschikt in de bijstand.

Groeten Niels.

  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.